Bestillingsskjema - Oppgradere til ny eADM lokal klient
Tidligere måtte en gå inn på den lokale Active Directory-klienten for å utføre en full synkronisering utenom faste tidspunkter, noe som var tidkrevende. Loggføring og lagring av kommunikasjon lokalt skapte frustrasjon ved feilsøking, da lokal tilgang ofte var nødvendig for å hente loggfiler.
Oppsettproblemer gjorde det også vanskelig å få oversikt ved feilsøking, eksempelvis ved manglende AD-kontoer. Dette er nå løst med den nye eADM-klienten, som har integrert alt i brukergrensesnittet, noe som forenkler drift og feilsøking.
Oppsummert:
- Alle innstillinger blir flyttet fra den lokale konfigurasjonsfilen og opp til eADM.
- Du vil kunne full synkronisering fra eADM-grensesnittet.
- Loggfilene fra lokal AD vil bli tilgjengelig i brukergrensesnittet i eADM
Typisk vil vi bruke 3-5 timer på denne jobben, alt etter hvor komplisert oppsettet ditt er. Vi vil gi det et noenlunde presist estimat før vi begynner på jobben.